h1

Finncon <3

heinäkuu 16, 2007

Finncon oli ja meni, hauskaa oli. Koska juonto-osuuteni oli lauantaiaamulla, oltiin Jyväskylässä jo perjantai-iltana. Toisaalta, koska juonto-osuuteni oli lauantaiaamuna, ei olisi kannattanut olla Jyväskylässä perjantai-iltana.

Hyvin meni, joistain sanaleikeistäni jopa pidettiin. Päädyin hienoiseksi yllätyksekseni myös osaksi avajaisia yhdessä keisari Pirkin kanssa. Asiaan kuului tietysti, että juontajana opastin yleisöä tervehtimään keisaria oikein:

Osallistuin myös Harry Potter -paneeliin, jossa oli kyllä helpoin yleisö ikinä. Kun yritettiin puhua feminismistä (naiset ovat joko äitejä tai sihteereitä) tai Potter-kirjojen vaikutuksesta kustannusmaailmaan, saattoi juttu mennä yli hilseen, mutta aina kun sanoin, että pahikset on cooleja, aplodit olivat taatut.

PJ Vesa Sisättö: ”Ihan aluksi kysyisin, mihin tupaan kuuluisitte.”

Sari Peltoniemi: ”Testien mukaan Korpinkynteen, mutta mieluummin menisin Puuskupuhiin.”

Mä: ”Sori vaan, Puuskupuh on luusereiden tupa. Mä olen Mike Pohjola, ja mä olen luihuinen.”

Ja yleisö villiintyy🙂

2 kommenttia

  1. Mikä se on, joka kosiskelee yleisöä ilmoittamalla kuuluvansa Luihuiseen ja pilkkaa paneelitovereittensa hellämielisiä valintoja? Jos se ei ole nuori susi, niin mikä sitten?

    Kiva ja parahultaisin tiivis blogi sinulla. Nyt vissiin kaikilla on blogi paitsi mulla.


  2. Okei, ehkä susi, mutta pahat sudetkin voivat olla hyvisten puolella!



Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

